Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ruud - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ruud - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Via een uitwisselingsproject van mijn universiteit in Groningen ga ik een half jaar studeren aan de Tecnológico de Monterrey, Campus Guadalajara. Eerst ga ik een week mijn spaans bijspijkeren op een talenschool en begin augustus start vervolgens het semester. Als het semester is afgelopen ben ik van plan te gaan reizen door Mexico en Midden-Amerika tot eind januari wanneer ik via New York (4 dagen) terugvlieg naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

16 September 2008

Een sollicitatiegesprek op een hectisch Wallstreet

10 September 2008

Washington D.C.

29 Augustus 2008

Korte update vanuit de V.S.

04 Februari 2008

Weer terug in Nederland!

01 Februari 2008

The Big Apple
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22881

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: