Raften - Reisverslag uit La Ceiba, Honduras van Ruud - WaarBenJij.nu Raften - Reisverslag uit La Ceiba, Honduras van Ruud - WaarBenJij.nu

Raften

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

15 December 2007 | Honduras, La Ceiba

Buenos días a todos! Bedankt voor de reacties! Ik zit inmiddels in Honduras in de stad La Ceiba aan de kust. Morgen zal ik met Anne de bergen in gaan om daar te gaan raften. Op 19 december zal ik weer terugvliegen via Guatemala-stad naar Guadalajara en dan wordt het hoog nodig tijd voor weer wat verhalen!

  • 18 December 2007 - 21:05

    Loes:

    Mijn collega heeft de berichtjes van Esmeralda even voor me vertaald!! Je eet dus kip met de kerst!!!!! Ook even een kopie bij je ouders gebracht. Dus we zijn hier in Kraggenburg weer helemaal op de hoogte!!!!! F.C. zondag niet gespeeld, afgelast!!! dikke kus en geniet maar lekker!!!!

  • 19 December 2007 - 17:04

    Sjoerd:

    www.feyenoord.nl

  • 19 December 2007 - 23:52

    Rob:

    Wat zijn dat voor waardeloze sites...
    www.subtop.nl

  • 24 December 2007 - 17:37

    Rob:

    Bah... Los Ajaxos was zeer slechtos dit weekendos... Net als mij op het ijs. Ik hoor dat je weer een beetje gaat ballen daar? Als je tijd hebt moet je misschien even een talentje oppikken... Centrale verdediger en een cursus overspelen voor Suarez... Alles goedos? Mui bien. Groeten

    Je moet trouwens even het optreden van Juanes bij Mooi weer de leeuw kijken. Bij de Day after show... Schitterend spaans stukje.

  • 25 December 2007 - 07:13

    Loes:

    Hele fijne kerstdagen!!! Geniet van de kip. En wat was het Hollandse gerecht? Boerenkool? Dikke kus
    PS: Moet ik alvast naar Robert ten Brink schrijven? (All you need is love)(haha)

  • 02 Januari 2008 - 19:48

    Hendrik:

    Hee ruudje.. je vermaakt je nog best daar dus! Geniet nog ff de laatste dagen! Ik toptijd gehad in Costa Rica.. nu weer thuis... Wanneer kom jij thuis?
    Gr hendrik

  • 05 Januari 2008 - 16:15

    Ruud:

    Heey Ruudje! Allereerst natuurlijk nog de beste wensen voor 2008! Waar zit je nu? Ben je alweer terug in Mexico? De foto's zijn echt super!! Hoe lang duurt het avontuur nog? Heel veel plezier nog de laatste paar weken en spreek je snel!!

    Ruud
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 22907

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: