Caye Caulker - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Ruud - WaarBenJij.nu Caye Caulker - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Ruud - WaarBenJij.nu

Caye Caulker

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

09 December 2007 | Belize, Caye Caulker

Hallo allemaal! Als ik zo de weersberichten in Nederland bekijk ben ik blij dat ik nog niet naar huis hoef! Op dit moment bevind ik me op een klein eilandje in de Carabische zee genaamd Caye Caulker. We zitten in een huisje op het eiland en delen dit huisje met 2 tsjechen die op rondreis zijn door Zuid- en Midden-Amerika. Zij zijn al 6 maanden aan het reizen dus hebben heel wat meer ervaring en verhalen te vertellen dan ik als broekie qua reisachtergrond. Vandaag zijn we met deze twee tsjechen wezen zeilen en snorkelen. Het snorkelen was echt tof! Onder water nog enkele pijlstaartroggen gezien. Afgelopen jaar is de 'crocodile hunter' Steve Irwin door dit beestje gedood. Normaalgesproken zijn deze vissen echter niet gevaarlijk gelukkig! Ook nog met kleine haaien gezwommen! Halverwege het snorkelen ging het helaas regenen waardoor het water troebel werd en het zicht dus minder. Zeilend zijn we daarna weer naar het eiland teruggekeerd.
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 22901

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: