Pacifische kust - Reisverslag uit Ixtapa, Mexico van Ruud - WaarBenJij.nu Pacifische kust - Reisverslag uit Ixtapa, Mexico van Ruud - WaarBenJij.nu

Pacifische kust

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

20 December 2007 | Mexico, Ixtapa

Op dit moment bevindt ik mij in een internetcafé in Ixtapa, Mexico. De afgelopen 2 dagen ben ik eigenlijk alleen maar aan het reizen geweest. Eerst een dag bussen naar Guatemala-stad en vervolgens met het vliegtuig naar Mexico-stad en met de nachtbus naar Ixtapa. Hier ben ik bij Esmeralda en haar familie en we blijven hier tot kerst. Ja jullie horen het goed, ik ben al aardig opgenomen in de familie want kerstavond zal ik met hun vieren. Maar dus eerst de komende dagen lekker op het strand doorbrengen! Voor de filmkenners, het einde van de film The Shawshank Prison met Morgan Freeman is hier geschoten (in Zihuatanejo). Daarin zie je ook de vele pelikanen die hier rondvliegen, zie ook mijn foto's.

  • 25 Januari 2008 - 04:36

    Hola!! :

    rodolfo quita esa foto salgo horrible!! hahaha
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 22897

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: