Caribische kust - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Ruud - WaarBenJij.nu Caribische kust - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Ruud - WaarBenJij.nu

Caribische kust

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

01 December 2007 | Mexico, Tulum

De dagen vliegen voorbij! Vorige week bevond ik me nog in Guadalajara om het semester op toepasselijke wijze af te sluiten: feesten! Vervolgens op dinsdag het vliegtuig gepakt naar Cancun en met de bus naar Playa del Carmen gereist. We hebben daar voornamelijk op het strand gelegen en tacos gegeten dus om toch wat cultuur mee te pakken zijn we op donderdag naar Tulum gegaan. Dit was één van de mooiste plekken waar ik ook ben geweest, misschien wel de mooiste! Maya-ruïnes gecombineerd met rotsen, witte stranden en helderblauw water! De volgende dag echter weer vertrokken naar de minst mexicaanse stad van Mexico: Cancun... Puur voor het feesten in grote clubs met gringos (amerikanen). Na een paar mooie nachten is het nu tijd om te vertrekken naar Guatemala!!!