Korte update vanuit de V.S. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ruud - WaarBenJij.nu Korte update vanuit de V.S. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ruud - WaarBenJij.nu

Korte update vanuit de V.S.

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

29 Augustus 2008 | Verenigde Staten, New York

Geen bericht is goed bericht ;), ik ben inmiddels alweer bijna twee weken in de Verenigde Staten dus tijd voor een korte update! In het vorige bericht dat ik eind januari schreef, toen ik ik samen met Thijs 4 dagen in New York was, zag ik mezelf over enkele jaren wel wonen in deze stad. Inmiddels een half jaar verder blijkt deze "droom" al eerder werkelijkheid te worden! Ik volg namelijk een studie- en stageprogramma aan de New York State University. De eerste twee maanden daarvan verblijf ik op een campus op zo'n twee uur buiten New York City. Vanaf half oktober zal ik vervolgens twee maanden stage gaan lopen in de stad zelf. Ik zal hier binnenkort een langer bericht achterlaten!

  • 30 Augustus 2008 - 11:02

    Rob:

    Onwijs tof Rodolfo! Groeten vanuit een zonnig Italie!

  • 30 Augustus 2008 - 14:57

    Roy:

    Kerel!

    Super wat van je te horen. Ben benieuwd naar je langer bericht en zal je avonturen daar volgen. Na mijn reviewartikel ga ik ook aan de gang met tickets naar New York. Houd jij de tickets vanuit daar naar LV in de gaten. Tot over een aantal maanden!

    Roy

  • 31 Augustus 2008 - 09:45

    Peter V Kampen:

    He Ruud, zo'n berichtje had ik niet van je verwacht. Klinkt goed man. Had je nog problemen met het binnenkomen van de us of a? K hoorde dat dat lastig kan zijn.

  • 01 September 2008 - 18:03

    Hendrik:

    Joh ruudje.. wel erg kort berichtje hoor maar vooruit:)
    Succes daar en we horen snel meer van je!
    Groeten!

  • 08 September 2008 - 14:08

    Loes:

    Hey Ruud, bedankt voor je kaart, straks eerst maar even naar begin van het dorp fietsen en kijken of ze er alle twee nog liggen!!!!!haha
    Hoe gaat ie nu? Je mag wel weer een nieuwe update schrijven hoor, ben erg benieuwd hoe het je bevalt!! Dikke kus

  • 10 September 2008 - 11:58

    Molle:

    He Ruud,
    Bedankt voor je kaartje. Weten we waar je zit. In Kraggenburg gaat alles z'n gangetje. HJ heeft het eerste van de Flevo Boys gehaald maar is nu geblesseerd. Sukkeltje.
    Zondag met je vader naar ons aller Ajax. Ben benieuwd of ze nu wel de punten pakken. Je hoort het wel. We spreken elkaar.
    Molle en Ria
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 22879

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: