Laatste berichtje uit Mexico - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Ruud - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Mexico - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Ruud - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Mexico

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

24 Januari 2008 | Mexico, Guadalajara

Hier mijn laatste berichtje uit Mexico! Op dit moment geniet ik nog van mijn laatste dagen in Guadalajara. Volgende week woensdag zal ik vanuit Mexico-stad naar New York vliegen. Daar ontmoet ik dan Thijs (half jaar gestudeerd in Peru) waarmee ik nog 4 dagen in New York blijf om vervolgens terug te vliegen naar Nederland.

Er wordt veel gevraagd of ik al zin heb om terug te gaan naar Nederland. Aan de ene kant ben ik nog lang niet uitgekeken op Mexico, het is zo'n groot land en er valt nog zo veel te ontdekken. Daarbij is het een geweldig land om te wonen en de mexicanen zijn een prachtig volk! De relaxte sfeer, openheid en humor van de mexicanen ga ik zeker missen! Al met al heb ik dus mijn hart verloren aan het mooie Mexico... ;)

Aan de andere kant weet ik natuurlijk al een jaar dat ik op deze datum terug moet en ik ben er ook wel weer aan toe om na twee maanden van reizen en feesten weer serieus te gaan studeren. Gelukkig is mijn reis nog niet helemaal ten eind en kan ik mijn half jaar buitenland op een fantastische manier afsluiten!

  • 24 Januari 2008 - 07:26

    Truus:

    hoi Ruud
    leuk om je reis verslagen te lezen.
    wat heb je een hoop gezien joh, geweldig!
    nog veel plezier delaatste weken en sterkte met het afscheid nemen van het mooie mexico!!!
    groetjes van ons alle

  • 24 Januari 2008 - 12:39

    Hilda:

    Hey Ruud
    We hebben genoten van je reisverslagen. Bedankt. Nog een hele fijne tijd en hoop je gauw te zijn in Kraggenburg.
    veel liefs uit Aruba

  • 24 Januari 2008 - 20:26

    Anton En Rian:

    ruud wij hebben je reis verslagen met plezier gelezen nog veel leut de komende tijd groetjes ui brabant

  • 24 Januari 2008 - 21:00

    Ans:

    Lieve Ruud,
    Heerlijk jouw verhalen! We genieten met je mee!! Maar we vinden het ook superfijn om de verhalen thuis nog eens van je te horen.Leuke foto's ook!!
    Ruud maak er nog een paar fantastische dagen van.
    En ....tot 4 februari.
    Liefs Pap en Mam

  • 27 Januari 2008 - 11:39

    Carla Jan:

    Hey,Ruud nog veel plezier deze laatste dagen , je hebt echt een gave tijd gehad in het mooie mexico. Leuk je dat ons zo op de hoogte hebt gehouden ,maar je maar je hebtvast nog veel meer , horen wel als je thuis bent. Alvast een goede thuisreis en geniet nog van de dagen .
    groetjes Carla en Jan
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 22889

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: