The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ruud - WaarBenJij.nu The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ruud - WaarBenJij.nu

The Big Apple

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

01 Februari 2008 | Verenigde Staten, New York

New York!
De laatste dagen van mijn reis verblijf ik in deze geweldige stad. Op woensdag ben ik hier geland en die middag heb ik Thijs ontmoet in het hostel. De eerste indrukken van de stad waren overweldigend. Naast de bekende gebouwen, wolkenkrabbers en monumenten vind ik vooral de mensen en de sfeer geweldig! Ik zie mezelf hier al wonen over een paar jaar!

Op donderdag, de eerste volle dag hier, hebben we het zuidelijke deel van Manhattan bezocht (dus de trekpleisters: o.a. het vrijheidsbeeld, Ground zero en Times Square). Thijs was hier vorig jaar al een week dus die kon me mooi rondleiden. Vandaag regende het helaas vrijwel de hele dag en dus wezen winkelen. Gigantisch veel winkels met aardig gunstige prijzen vergeleken met het dure Nederland.

De komende twee dagen zal ik hier nog blijven. Op zondag vlieg ik 's middags weer terug naar Nederland waar ik maandagochtend aankom.

  • 02 Februari 2008 - 19:10

    Esme:

    hola pequeño que bueno que cambiste la mala foto mia de aqui. Sabes, estoy buscando una lista de triatlones y hay uno en nueva york el 20 de julio yei!! Apuntadisimos no? Entrenamos juntos? haha y tambien hay otro en Central Park pero no me acuerdo de la fecha.... Te extraño. Ya te tomaste la foto en la estatua de la libertad?

  • 03 Februari 2008 - 20:23

    Ans:

    Lieve Ruud, welkom thuis!!!
    Pap en Mam.

  • 06 Februari 2008 - 03:49

    Esme:

    Hi Ruud: Vandaag zal ik mijn praktijk nederlands. (Don't laugh) , ik hoop dat u veel plezier in uw eerste dagen in Nederland en terug naar school. Zeg Hi met je ouders van mij. Guadalajara is niet hetzelfde zonder jou. Ik mis je. (LOL I tried...)Big big kiss
Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 22856

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: